Будуть опубліковані до 24 березня 2025 року включно та розіслані на вказані при реєстрації email адреси.
Будуть опубліковані до 24 березня 2025 року включно та розіслані на вказані при реєстрації email адреси.
Даний конкурс спрямований на відбір учасників для групи проєктів (подкаст DEEP Dialogues та аналітична платформа DEEP – Daily Express Evaluations’ Platform) за групами напрямків подкаст, SMM та аналітика. Проєкти працюють на волонтерських засадах та відкривають можливості для студентів набути практичний досвід в обраному напряму.
Взяти участь можуть студенти факультету історії та міжнародних відносин Донецького національного університету імені Василя Стуса. Обов'язковою умовою для участі є заповнення форми за посиланням до 22 березня 2025 року включно (анкетна частина + тестові завдання). Форми, заповнені після дедлайна або без виконаних завдань, не будуть розглядатися.
Учасник може обрати один / декілька напрямків: подкаст (озвучування та підготовка текстових матеріалів / тільки озвучування / тільки текст), SMM та аналітика (у розгорнутому / стислому форматі). Для кожного напрямку визначено тестове завдання, описане у формі реєстрації.
Кожен напрямок оцінюється за 5 критеріями:
📍 Подкаст – підготовка текстових матеріалів:
К-1) актуальність обраної теми;
К-2) повнота огляду теми (чи враховано всі важливі аспекти);
К-3) доступність стилю для сприйняття слухачем;
К-4) відповідність обсягу вимогам;
К-5) обґрунтованість висновків.
📍 Подкаст – озвучування текстових матеріалів:
К-1) дикція та поставлена вимова;
К-2) відповідність інтонації до теми та стилю;
К-3) підібраний темп;
К-4) підібрана гучність;
К-5) виразність та артикуляція.
📍 SMM – візуальне оформлення, просування / креативи для соцмереж;
К-1) відповідність палітри до теми;
К-2) відповідність форматування цільовій соціальній мережі;
К-3) читабельність основного та другорядного тексту;
К-4) відповідність візуальних акцентів до теми;
К-5) загальна експозиція достатньо розкриває тему.
📍 Аналітика – об'ємні матеріали:
К-1) актуальність обраної теми;
К-2) наявність прогнозів та їх обумовленість;
К-3) обґрунтованість висновків;
К-4) відповідність обсягу вимогам;
К-5) доступність стилю для сприйняття читачем.
📍 Аналітика – стислі матеріали:
К-1) актуальність обраної теми;
К-2) наявність прогнозів та їх обумовленість;
К-3) обґрунтованість висновків;
К-4) відповідність обсягу вимогам;
К-5) доступність стилю для сприйняття читачем.
🔍 Кожен окремий критерій оцінюється за шкалою від 0 до 3 балів:
3 – зразково (перевершує очікування);
2 – добре (повністю відповідає вимогам);
1 – задовільно (варто покращити, але відповідає вимогам);
0 – незадовільно (не відповідає вимогам).
За кожним окремим напрямком максимально можлива кількість балів – 15. Для успішного проходження відбору за конкретним напрямком необхідно набрати від 8 до 15 балів (поріг 50%). У випадку, якщо кількість балів складає від 0 до 7, або принаймні один з критеріїв оцінено в 0 балів, то учасник вважається таким, що не пройшов відбір за даним напрямком.
Кожен учасник може обрати будь-яку кількість оголошених напрямків. Результати оцінювання за одним напрямком не впливають на результати за іншим.